2015. július 23., csütörtök

Prologus

Vampirnaplok kicsit maskepp.
Prologus.
I1856. Oktober 3.
Naplo 1
Anyam sosem tudott engem bekenhagyni. Mindig minden olyan dologra engem ker fel amit o is meg tudna csinalni, de meg is mit kene tennem? Nem mondhatok neki nemet, meg a vegen elkuld engem otthonrol es en nem akarok megvallni a batyaimtol. Apam regen meghalt mar, anyam osszehazasodott egy jo modu fiatalemberrel, akitol mar gyermeke is szuletett. 
Naplo 2 
1857. Februar 5.
Igazan reg irtam mar, tudom jol. Rettenetes dolgok tortentek a csaladunkban. Ugy erzem nem vagyok mar eleg eros elbirni ezt a szenvedest. Nincs mar mi erot adna. Nem reg szuletett feltestverem eltunt majd halottan talaltak ra. A hirek szerint allat tamadas, de en valami sokkal furcsabbra gyanakszom. Mostoha apam igen furcsan viselkedett aznap, de lehet hogy mar csak en latom igy. Igazan sajnalom a testveremet. Nagyon szerettem Kol-t. En mar valamennyire feldolgoztam a tortenteket. Edes Anyam viszont bele betegedett. Nagyon szerettem ot, jo asszony volt. Nagyon hianyzik. De sajnos mar o sem sorolhato az elok koze. Engem elkuldtek egy nevelo otthonba. Itt mindenki nagyon szigoru. A legjobban meg is a testvereim hianyoznak. Mivel itt csak lanyokat nevelnek sajnos nem johettek ide. Valahova sokkal meszebbre kuldtek oket, ami nagyon elszomorit. Lehetseges, hogy sosem latom oket viszont? Beleborzongok a gondolatba, hogy milyen lesz a jovom.
1860. Aprilis 2.
Immar 3 ev eltelt, s en mindennapomat dolgozassal toltom. Iden leszek 16 eves. Rettenetes itt az elet. Mindket testverem kijutott mar ebbol a borzalombol, de meg sem jonnek ertem. Mi lehet a baj? Fel emeszt a kivancsisag es a turelmetlenseg. Latni akarom oket. Hianyoznak.
1862. Aprilis 26. 
Eljott hat A nap. Vegre szabad vagyok es itt hagyom ezt a borzalmat. A mai napon rettento sok erovel es boldogsaggal keltem fel. Reggel 6 orakkor mar elkoszontem mindenkitol es elindultam. Elindultam a vegtelenbe. Par oraja gyalogolhattam mikor egy kedves uriember keveredett az utamba. 
(...) Viszont ami akkor es ezutan tortent mindenki remalma. 
2015.08. 10. 
- Damon? - kerdeztem kicsit hangosabban, s kozben egy nagyon furcsa es szokatlan erzes futott at egesz testemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése